کد خبر: ۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
print send
استادیاران: آخرین مهلت ارسال مقاله به نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران اعلام شد که براساس این گزارش تمام پژوهشگران و صاحبنظران علاقمند می‌توانند تا 14 مردادماه 1394 مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران به نشانی www.iscconferences.ir/usc ارسال کنند.

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران همزمان با «نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تبلیغات کشور (IranAdEx2015)» از سوی دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

معرفی «برندساز برتر سال» و «خلاقانه‌ترین تبلیغات محیطی» از دیگر برنامه‌های جانبی این کنفرانس است.

به گفته فواد نجم‌الدین عضو شورای سیاست گذاری کنفرانس، تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی، تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار، اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی، تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در تبلیغات محیطی و ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی به عنوان محورهای اصلی کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران تعیین شده‌اند.

نجم الدین چند گروه را از جمله مخاطبان کنفرانس ملی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود: پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها و انجمن‌های علمی مرتبط ،سیاستگذاران حوزه‌های مرتبط اعم از مدیران فرهنگی، شهری، هنری، اجتماعی و تجارت کشور واصناف اعم از انجمن‌های صنفی مرتبط، کانون‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی و شرکت‌ها و سازمان‌ها و برندهای تبلیغ دهنده از اصلی‌ترین مخاطبان کنفرانس هستند.

وی همچنین به نشست تخصصی که در همین زمینه برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: این نشست تخصصی به عنوان مقدمه‌ای بر کنفرانس و به منظور ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت آن با حضور سیاستگذاران، صاحبنظران و اندیشمندان حوزه‌های مرتبط 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

nesws
نظر شما
nesws
نام:
ایمیل:
* نظر:
nesws
آخرین اخبار
nesws
nesws
پر بیننده ترین عناوین
nesws